НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР НА КАФЕДРІ ГЕОГРАФІЇ ТА ТУРИЗМУ

30 січня 2025 року відповідно до плану роботи кафедри географії та туризму старший викладач Олександр Непша організував та провів для науково-педагогічних працівників кафедри навчально-методичний семінар на тему: «Екологічне виховання студентів-географів під час вивчення курсу «Геологія з навчальною практикою» в закладі вищої освіти».

Мета навчально-методичного семінару: формування екологічної свідомості та відповідального ставлення студентів-географів до навколишнього середовища під час вивчення курсу «Геологія з навчальною практикою», а також розробка методичних підходів до інтеграції екологічного виховання в освітній процес закладу вищої освіти.

Завдання навчально-методичного семінару:

  • аналіз змісту курсу «Геологія з навчальною практикою» з позиції екологічного виховання студентів;
  • обговорення сучасних методів та технологій екологічного виховання під час вивчення геологічних дисциплін;
  • розробка методичних рекомендацій щодо формування екологічної культури студентів у процесі навчальної практики;
  • обмін досвідом між викладачами щодо ефективних форм і методів екологічного виховання;
  • визначення шляхів активного залучення студентів до природоохоронної діяльності та екологічних ініціатив;
  • формування міждисциплінарного підходу до екологічного виховання в межах природничих наук.

Очікувані результати навчально-методичного семінару:

  • методичні рекомендації щодо інтеграції екологічного виховання в освітній компонент «Геологія з навчальною практикою»;
  • оновлені навчальні матеріали, що містять екологічний компонент, практичні завдання та кейс-стаді;
  • розроблені дидактичні матеріали (презентації, тестові завдання, методичні вказівки) для підвищення екологічної свідомості студентів;
  • обмін досвідом між викладачами щодо впровадження ефективних методів екологічного виховання;
  • напрацьовані підходи до використання навчальної практики як інструменту екологічного виховання;
  • формування плану подальшої роботи щодо вдосконалення екологічної освіти у ЗВО;
  • можливість міждисциплінарної співпраці для інтеграції екологічних знань у природничі дисципліни.

Набуті викладачами навички за результатами навчально-методичного семінару сприятимуть підвищенню рівня екологічної відповідальності студентів-географів, що особливо важливо в умовах сучасних екологічних викликів, та обміну досвідом з колегами.

Previous Article
Next Article