УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ ГЕОГРАФІЇ ТА ТУРИЗМУ В МІЖНАРОДНІЙ ВЕСНЯНІЙ ШКОЛІ З ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
З 17 по 21 березня 2025 року викладачі кафедри географії та туризму доценти Олена Арабаджи, Ірина Арсененко, Світлана Гришко, Ірина Донець та старший викладач Олександр Непша брали участь в онлайн-частині Міжнародної весняної школи «Інклюзія, соціальна відповідальність та підприємництво. Соціальні інновації для розвитку громад та залучення молоді», Генуя (Італія) – Берлін (Німеччина) – Київ – Мелітополь (Україна).
Весняна школа проводиться в рамках імплементації проєкту Центр досконалості Жана Монне «Європейські Студії соціальних інновацій в освіті» – Jean Monnet Centre of Excellence ESSIE – 101085552 – ERASMUS- JMO-2022-COE та у синергії з проєктами напряму Еразмус+ КА2 «Університети-Громади: Посилення співпраці» 10108307 – UNICOM – ERASMUS-EDU-2022-CBHE та Модулю Жана Монне «Європейські практики соціальної та економічної інклюзії» – Jean Monnet Module 101127466 – EPSEI – ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH. Також відбувається підтримка сталості проєкту напряму Жана Монне Кафедра Жана Монне «Соціальні та культурні аспекти Європейських Студій» (SCAES)620635-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-CHAIR.
Викладачі взяли участь в онлайн-зустрічах за такими напрями роботи Міжнародної весняної школи:
- Третя місія та соціальний вплив університетів для розвитку суспільства.
- Європейські практики соціальних інновацій та соціального підприємництва.
- Соціальна згуртованість в Україні: залучення молоді і громад.
- Соціальна інклюзія, її види та перспективи.
- Соціальна відповідальність університетів у подоланні кризових станів суспільства.
Під час Міжнародної весняної школи викладачі набули такі компетенції:
- Поглибили знання про європейські практики соціальних інновацій та соціальне підприємництво в освіті.
- Ознайомились з практиками соціальної згуртованості в Україні, спрямованими на залучення молоді та громад.
- Розширили знання про третю місію університетів та її соціальний вплив на розвиток суспільства.
- Сформували основу та категоріальний апарат теми про соціальне включення, його види та перспективи.
- Навчились розрізняти соціальну інтеграцію, соціальну інтеграцію та соціальну згуртованість та їх роль у розвитку інклюзивного суспільства.
- Зрозуміли напрями та значення соціальної відповідальності університетів у подоланні суспільних криз.
За результатами участі у заходах Міжнародної весняної школи викладачі отримали відповідні сертифікати обсягом 30 годин/1 кредит ЄКТС.