УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ ГЕОГРАФІЇ ТА ТУРИЗМУ В МІЖНАРОДНІЙ ВЕСНЯНІЙ ШКОЛІ З ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

З 17 по 21 березня 2025 року викладачі кафедри географії та туризму доценти Олена Арабаджи, Ірина Арсененко, Світлана Гришко, Ірина Донець та старший викладач Олександр Непша брали участь в онлайн-частині Міжнародної весняної школи «Інклюзія, соціальна відповідальність та підприємництво. Соціальні інновації для розвитку громад та залучення молоді», Генуя (Італія) – Берлін (Німеччина) – Київ – Мелітополь (Україна).

Весняна школа проводиться в рамках імплементації проєкту Центр досконалості Жана Монне «Європейські Студії соціальних інновацій в освіті» – Jean Monnet Centre of Excellence ESSIE – 101085552 – ERASMUS- JMO-2022-COE та у синергії з проєктами напряму Еразмус+ КА2 «Університети-Громади: Посилення співпраці» 10108307 – UNICOM – ERASMUS-EDU-2022-CBHE та Модулю Жана Монне «Європейські практики соціальної та економічної інклюзії» – Jean Monnet Module 101127466 – EPSEI – ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH. Також відбувається підтримка сталості проєкту напряму Жана Монне Кафедра Жана Монне «Соціальні та культурні аспекти Європейських Студій» (SCAES)620635-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-CHAIR.

Викладачі взяли участь в онлайн-зустрічах за такими напрями роботи Міжнародної весняної школи:

  1. Третя місія та соціальний вплив університетів для розвитку суспільства.
  2. Європейські практики соціальних інновацій та соціального підприємництва.
  3. Соціальна згуртованість в Україні: залучення молоді і громад.
  4. Соціальна інклюзія, її види та перспективи.
  5. Соціальна відповідальність університетів у подоланні кризових станів суспільства.

Під час Міжнародної весняної школи викладачі набули такі компетенції:

  • Поглибили знання про європейські практики соціальних інновацій та соціальне підприємництво в освіті.
  • Ознайомились з практиками соціальної згуртованості в Україні, спрямованими на залучення молоді та громад.
  • Розширили знання про третю місію університетів та її соціальний вплив на розвиток суспільства.
  • Сформували основу та категоріальний апарат теми про соціальне включення, його види та перспективи.
  • Навчились розрізняти соціальну інтеграцію, соціальну інтеграцію та соціальну згуртованість та їх роль у розвитку інклюзивного суспільства.
  • Зрозуміли напрями та значення соціальної відповідальності університетів у подоланні суспільних криз.

За результатами участі у заходах Міжнародної весняної школи викладачі отримали відповідні сертифікати обсягом 30 годин/1 кредит ЄКТС.

Previous Article
Next Article