УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ТА ЗДОБУВАЧІВ КАФЕДРИ ГЕОГРАФІЇ ТА ТУРИЗМУ У МІЖНАРОДНІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ
15-16 травня 2025 року науково-педагогічні працівники кафедри доценти Олена Арабаджи, Світлана Гришко, старший викладач Олександр Непша, здобувач 2 курсу, член студентського наукового гуртка «Всесвіт» Дмитро Коваль брали онлайн-участь у VI Міжнародній науково-практичній конференції «Україно моя вишиванко: актуальні проблеми становлення і розвитку особистості в національному та євроінтеграційному вимірах», присвяченої Всесвітньому дню вишиванки, яка проводилась на базі Інституту педагогіки НАПН України. Співорганізатором конференції виступив також Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.
15 травня Олена Арабаджи – проректор з науково-педагогічної роботи, зовнішніх зв’язків та стратегічного розвитку Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького на пленарному засіданні презентувала доповідь «Етнічні особливості вишитої сорочки українців та караїмів: компаративний аналіз».
16 травня викладачі підготували доповіді до секції 4. Національно-патріотичний компонент у змісті підготовки майбутніх вчителів:
Арабаджи О.С. – Третя місія університету: соціальна та громадянська відповідальність здобувачів освіти.
Гришко С.В. – Національно-патріотичне виховання майбутніх учителів географії у закладах вищої освіти.
Непша О.В. – Національно-патріотичне виховання студентів-географів під час проходження навчальної практики з геології.
Здобувач 2 курсу спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія) Коваль Дмитро брав участь у засіданні секції 1. Українська вишиванка: історія, символіка та регіональні особливості та виступив з доповіддю «Вишиванка – символ єдності української нації».
Участь у конференції є надзвичайно важливою та результативною. Завдяки участі викладачі змогли поглибити власну компетентність, отримавши нові знання та сучасні підходи до інтеграції національно-патріотичного виховання в освітній процес. Це дало поштовх для оновлення методик викладання, оскільки було презентовано та обговорено інноваційні прийоми, що дозволяють зробити патріотичне виховання більш ефективним та цікавим для студентів.
Крім того, конференція сприяла формуванню мережі для співпраці, дозволяючи викладачам обмінятися досвідом та налагодити контакти з колегами, що відкриває нові можливості для спільних наукових досліджень та освітніх проєктів. Участь також допомогла усвідомити стратегічну важливість їхньої ролі у формуванні патріотичних та свідомих громадян, що є критично важливим для майбутнього країни. Зрештою, обговорення дозволили сформувати конкретні рекомендації щодо вдосконалення навчальних програм та позанавчальної роботи, спрямованих на посилення національно-патріотичного виховання майбутніх педагогів.
За результати участі у науковій конференції викладачі та здобувач отримали відповідні сертифікати учасника обсягом 12 годин/0,4 кредити ЄКТС.