УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ ГЕОГРАФІЇ ТА ТУРИЗМУ У ЗАХОДАХ МІЖНАРОДНОГО ПРОЄКТУ З ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

20 червня 2025 року науково-педагогічні працівники кафедри географії та туризму доценти Олена Арабаджи, Ірина Арсененко, Світлана Гришко, Ірина Донець, Ольга Левада та старший викладач Олександр Непша брали онлайн-участь в семінарі «Systemic Changes in Inclusive Education», який відбувся в межах проєкту «Enhancing the Participation and Ensuring the Right to Education for Children with Intellectual Disability: Developing Capacities and Opportunities» (EPERE), що реалізується за підтримки The Swedish Institute, SI в рамках програми SI Baltic Sea Neighbourhood Programme (Reference №: 00787/2024).

Проєкт об’єднав низку освітніх установ, серед яких: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Запорізький національний університет, Криворізький державний педагогічний університет, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Університет Марії Кюрі-Складовської в Любліні (Польща).

Участь у такому семінарі є важливим кроком у професійному розвитку викладачів і сприяє вдосконаленню освітнього процесу. Зокрема, семінар надав учасникам:

  • розуміння актуальних трансформацій у сфері інклюзивної освіти, що є ключовим для надання якісних освітніх послуг;
  • практичні інструменти та методики для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, адаптації навчального контенту та організації безпечного, підтримувального середовища;
  • можливість підвищити професійну компетентність і впевненість у роботі з різноманітними категоріями здобувачів освіти;
  • доступ до сучасних практик і педагогічних підходів, які викладачі можуть інтегрувати у власну методику викладання, сприяючи підвищенню ефективності навчання;
  • ширше розуміння принципів інклюзії, що дозволяє вибудовувати сприятливий освітній простір, у якому кожен студент відчуває підтримку й може розкрити свій потенціал.

За результатами участі у семінарі всі викладачі отримали сертифікати про підвищення кваліфікації (4 години / 0,1 кредиту ЄКТС), що підтверджує їхню активну залученість до процесів освітніх змін і професійного вдосконалення у сфері інклюзивної освіти.

Previous Article
Next Article