Захід до Тижня науки

14 травня 2024 року, в рамках плану заходів до «Тижня науки в університеті», на хіміко-біологічному факультеті відбувся міжкафедральний науково-методичний семінар «Аналіз можливостей і методів інтеграції предметів природничого циклу в шкільну програму», організований викладачами кафедри хімії та хімічної освіти. Участь в ньому взяли науково-педагогічні працівники трьох кафедр факультету і здобувачі вищої освіти спеціальностей 014.06 Середня освіта (Хімія) і 014.05 Середня освіта (Біологія) бакалаврського і магістерського рівнів освіти.

Семінар також був організований на запит з реалізації проєкту, в якому бере участь університет «Нова українська школа, університет, громада, влада – координація взаємодії на інтелектуальній платформі TeachHub».

Під час семінару було розглянуто декілька питань, а саме:

  1. Інтеграція предметів природничого циклу в одну комплексну програму шкільного курсу – як потреба сучасної освіти.
  2. Виклики, пов’язані з впровадженням інтегрованих курсів: розробка нових програм і навчальних планів, підготовка вчителів природничих наук, розробка форм і методів навчання тощо.
  3. Роль вчителя у викладанні інтегрованих курсів.
  4. Методики інтеграції предметів природничого циклу
  5. Переваги інтегрованого навчання.

Під час семінару було обговорено питання практичного впровадження інтегрованих курсів в шкільних програмах. Здобувачі освіти проінформували присутніх про те, як реалізуються інтегровані курси природничих предметів в закладах загальної середньої освіти, фахової передвищої і з якими труднощами вони зіткнулися під час проходження виробничої педагогічної практики.

Подальші наукові розвідки з цього питання продовжуються. Викладачами кафедри хімії та хімічної освіти проводиться педагогічний експеримент за результатами якого публікуються наукові статті у фахових виданнях України, готуються доповіді на наукових конференціях.

Окрім цього, в рамках заходу викладачем-стажистом кафедри біології людини та екології Сидоренком А.І. була презентована доповідь щодо впровадження передового досвіду польових екологічних досліджень у навчальний процес.

Previous Article
Next Article