ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД СОЦІАЛЬНИХ ІННОВАЦІЙ: ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ ГЕОГРАФІЇ ТА ТУРИЗМУ

З 17 березня по 18 квітня 2025 року викладачі кафедри географії та туризму взяли активну участь у підвищенні кваліфікації в межах Міжнародної весняної школи «Інклюзія, соціальна відповідальність та підприємництво. Соціальні інновації для розвитку громад та залучення молоді». Учасниками школи стали доцентки Ірина Арсененко, Світлана Гришко, Ірина Донець та старший викладач Олександр Непша. Захід об’єднав фахівців з Італії (Генуя), Німеччини (Берлін), України (Київ, Мелітополь) та відбувався у форматі міжнародної співпраці.

Програма школи реалізовувалася в межах проєкту Центру досконалості Жана Монне «Європейські Студії соціальних інновацій в освіті» (ESSIE), у співпраці з ініціативами Erasmus+ «Університети-Громади: Посилення співпраці» (UNICOM) та «Європейські практики соціальної та економічної інклюзії» (EPSEI), а також на підтримку Жана Монне «Соціальні та культурні аспекти Європейських Студій» (SCAES).

Ключові теми, що обговорювалися: політика соціальної згуртованості ЄС, інклюзивна політика, соціальна відповідальність університетів, концепція третьої місії, соціальне підприємництво, інновації у розвитку громад, європейський досвід інтеграції та залучення громад.

Учасники школи розширили уявлення про європейський досвід соціальних інновацій; поглибили знання щодо практик інклюзії в освіті; опанували методи аналізу процесів соціальної інтеграції; сформували базис для впровадження соціальної відповідальності в університетському середовищі.

У процесі навчання було сформовано комплекс міждисциплінарних компетентностей, зокрема: здатність до критичного мислення, аналізу соціальних явищ, командної роботи, комунікації в міжнародному середовищі та впровадження інноваційних підходів до розвитку громад.

За результатами проходження програми викладачі отримали сертифікати підвищення кваліфікації обсягом 180 годин (6 кредитів ECTS), що підтверджує їхню готовність впроваджувати інноваційні підходи у сфері соціальної інклюзії та громадянської взаємодії.

Щиро дякуємо організаторам та партнерам Міжнародної весняної школи за можливість професійного зростання та натхнення до нових проєктів, і з надією очікуємо на подальшу співпрацю!

Previous Article
Next Article