Науково-педагогічні працівники і співробітники кафедри
Викладачі і співробітники кафедри як внутрішні стейкхолдери зацікавлені у можливості підвищення власної кваліфікації, розвиткові і підтриманні на належному рівні наукових інтересів, матеріальному і технічному забезпеченні навчально-наукового процесу, забезпечення гарантій трудової зайнятості. Співробітники кафедри зацікавлені у забезпеченні гідних умов праці та матеріального забезпечення, гарантії зайнятості.
Завдання викладачів та співробітників як стейкхолдерів полягають у такому:
– сформувати академічну спільноту на принципах академічної доброчесності, прозорості, неупередженості та достовірності інформації;
– сприяти покращенню побутових умов здобувачів вищої освіти та матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу;
– брати участь у моніторингу якості нормативних документів (освітніх програм спеціальностей, робочих програм навчальних дисциплін, методичного забезпечення освітнього процесу тощо);
– впливати на покращення якості освітньої діяльності та якості викладання навчальних дисциплін, практичної підготовки, наукової роботи, тощо.
На рівні університету викладачі і співробітники як стейкхолдери мають право впливати на:
– прозорість управлінських, організаційних, кадрових процесів щодо освітнього процесу в університеті;
– організацію вступної кампанії;
– адаптацію здобувачів вищої освіти до академічного життя;
– оптимізацію і вдосконалення інформаційних ресурсів (бібліотеки, дистанційного середовища для навчання, офіційного веб-сайту університету тощо);
– формування академічної спільноти, несумісної з корупцією, академічним плагіатом, самоплагіатом, фабрикацією, фальсифікацією, списуванням, обманом, хабарництвом, необ’єктивним оцінюванням;
– зв’язок з потенційними роботодавцями, організацію та рівень працевлаштування випускників;
– створення груп сприяння академічній доброчесності, комісій з питань етики та академічної доброчесності, розвитку студентських організацій, гуртків, секцій, товариств тощо.
На рівні факультету викладачі і співробітники стейкхолдери мають право впливати на:
– розробку, моніторинг, періодичний перегляд освітніх програм спеціальностей та їх зміст;
– вибір технологій і методів викладання навчальних дисциплін;
– якість методичного забезпечення навчальних дисциплін;
– якість і об’єктивність оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти щодо компетенцій, зазначених в освітній програмі;
– якість матеріально-технічної бази спеціальності;
– якість процесу набуття практичного досвіду здобувачами вищої освіти;
– якість наукової роботи та можливість участі здобувачів вищої освіти у академічній мобільності, наукових проектах, конференціях, публікаціях тощо;
– забезпечення справедливості при розподілі стипендіальних коштів, місць у гуртожитку, відрахування здобувачів вищоїосвіти, переведення їх на бюджетні місця тощо.